OTWARTY KONKURS OFERT NA „Zakup i dostawa opasek bezpieczeństwa dla osób starszych powyżej 65 roku życia -mieszkańców Gminy Olszyna wraz z usługą całodobowej opieki na odległość”
Olszyna, 08.07.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Zakup i dostawa opasek bezpieczeństwa dla osób starszych powyżej 65 roku życia -mieszkańców Gminy Olszyna wraz z usługą całodobowej opieki na odległość” .
ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wolności 20
59-830 Olszyna
Tel.75 72 12 273
e-mail; sekretariat@gopsolszyna.pl
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 50 opasek bezpieczeństwa dla osób starszych powyżej 65 roku życia - mieszkańców Gminy Olszyna wraz z usługą całodobowej opieki na odległość w ramach programu „Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2022.
2. Zakres zamówienia:
1) dostawa 50 fabrycznie nowych opasek bezpieczeństwa na nadgarstek spełniających
następujące wymagania funkcjonalne:
-
Typ urządzenia: opaska / bransoletka na nadgarstek;
-
Stan urządzenia: wszystkie dostarczone urządzenia muszą być opatrzone znakiem CE i być fabrycznie nowe w oryginalnym opakowaniu producenta wraz z załączoną instrukcją obsługi w języku polskim, która będzie przystępna dla osób w wieku 65+;
-
Oprogramowanie: możliwość zdalnej bezpłatnej aktualizacji oprogramowania opaski bezpieczeństwa bez konieczności obsługi serwisowej;
-
Funkcje: posiada maksymalnie trzy przyciski i spełnia minimum trzy funkcje:
- przycisk bezpieczeństwa SOS;
- detektor upadku;
- funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja); -
Komunikaty głosowe: komunikat w języku polskim informujący o:
uruchomieniu połączenia z centrum, monitoringu przez użytkownika, komunikat w języku polskim lub sygnał dźwiękowy wraz z wibracją informujący o: włączeniu i wyłączeniu opaski bezpieczeństwa.
2) Świadczenie usługi całodobowego monitoringu i przyzywania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa dla 50 osób mieszkańców Gminy Olszyna .
W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się do:
a) dostawy, konfiguracji i uruchomienia systemu monitoringu użytkowników, przeprowadzenie testowego połączenia z każdym użytkownikiem , usuwania awarii przez cały okres trwania umowy;
b) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie funkcjonowania
opasek bezpieczeństwa i sposobu monitorowania użytkowników;
c) świadczenia usługi całodobowego monitoringu i przyznania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia czy bezpieczeństwa w trybie 24/7 przy wykorzystaniu opasek bezpieczeństwa od dnia aktywacji urządzeń na okres 12 m-cy w tym monitorowanie i obsługa zdarzeń technicznych np. niski stan baterii, wyłączenie opaski, zdalny reset zawieszonej opaski itp. i w razie konieczności kontakt telefoniczny z użytkownikiem. Regulacja ww. zapisu będzie uszczegółowiona z Wykonawcą wybranym do realizacji usługi;
d) w przypadku wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu powiadomienia jednej z osób wskazanych do kontaktu o wywołanym alarmie i zaistniałym problemie, a w razie konieczności wezwania odpowiednich służb pod adres odbiorcy usług;
e) telefonicznego nadzorowania przebiegu sytuacji od chwili uzyskania sygnału o uruchomieniu alarmu do momentu przybycia wezwanych służb / osób;
f) zapewnienia w odpowiedniej liczbie przeszkolonych ratowników medycznych lub opiekunów medycznych lub pielęgniarek do obsługi monitoringu gwarantującej ciągłość obsługi przez 24/7 przez okres realizacji umowy.
3. Planowany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy sierpień 2022 do 31 grudnia 2022r.
4. Forma złożenia oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej,
b) cena powinna zawierać, wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
c) do oferty należy dołączyć:
-
oświadczenie o spełnianiu kryteriów, określonych w zapytaniu ofertowym
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.02.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s.1).
5. Kompletną ofertę, należy złożyć w terminie do dnia 28 lipca 2022 roku osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olszynie lub za pośrednictwem poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wolności 20 , 59-830 Olszyna lub elektronicznie na adres: sekretariat@gopsolszyna.pl
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Daria Niechwiadowicz